تنبيه :: عزيزي اذا واجهتك مشكلة في تصفح الموقع , فاننا ننصحك بترقيه متصفحك الى احدث اصدار أو استخدام متصفح فايرفوكس المجاني .. بالضغط هنا .. ثم اضغط على مستطيل الاخضر (تحميل مجاني) .
 
 
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 22

الموضوع: الناس

  1. #11
    موقوف
    الحالة : حبيسة القلوب غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 40851
    تاريخ التسجيل : 11-09-09
    الدولة : الاماراتــ
    الوظيفة : طالبهــ
    الجنـس : انثـى
    المشاركات : 132
    التقييم : 17
    Array
    MY SMS:

    سبحان الله وبحمده ،، سبحان الله العظيم

    افتراضي رد: الناس


    ايوااا كدا تبئأ شاطر أوووي أوووي ^^









    تم ايقاف العضوية بطلب من راعية العضوية .

  2. #12
    عضو مجتهد
    الصورة الرمزية MISS.PINK
    الحالة : MISS.PINK غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60109
    تاريخ التسجيل : 16-08-10
    الدولة : مملكة البحرين
    الوظيفة : مشاغبة المدرسة
    الجنـس : انثـى
    المشاركات : 143
    التقييم : 25
    Array
    MY SMS:

    انا الشهيد الثاني يا وطني

    افتراضي رد: الناس


    اوونه مادري شسالفه بس حبيت ادخل عرض
    الله يسلمك انت اتقول الخيانه عادي ترى الخيانه صارت مايانه
    والواحد مايوثق في احد لا تنسى ان ابليس شاطر
    والنفاق في كل مكان ع قوله المثل حاميها حراميها
    وشوف ان شمسوي لان مافي كل الناس منافقين وخونه ولا تنسى عامل الناس مثل ماتباهم يعاملونك
    وكل واحد عامله غير اتكلم معاه بطرقه مختلفه عن الثاني





    قالو علامك رافعه الراس و نشوفك قويه؟
    قلت العفو كلنا ناس بس أنا بحرينية (و مو أي بحرينية)!
    بحرينية في هواها تترك العالم وراها تمتلك كل المشاعر و من عرفها ما نساها.
    ولو أشوف الناس في كل البريه أسجد لربي إلي خلقني بحرينية


    إنّكُمَ تُقاتِلُونَ أُنَاساً تَعَشّقّ الشَهَادَة !!


  3. #13
    موقوف
    الحالة : شروق الشروق غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60001
    تاريخ التسجيل : 26-07-10
    الجنـس : ذكـر
    المشاركات : 45
    التقييم : 10
    Array

    افتراضي رد: الناس


    ما انا بعامل الناس فعلا كمان احب ان يعاملونى به وهو بالطيبه والاخلاق الحسنه والنيه الصافيه بس للاسف بلاقى رد معاملتى دى هو النفاااااااااااق والخيانه والمكر والخداع بس بجد كل اللى انا اقدر اقوله دلوقتي ان معامله البشر صعبه جدا جدا يعني علشان اعامل كل واحد على حسب شخصيته هو فهذا امر في غاية الصعوبه وصدق اللى قال (فن المعامله ) المعامله دى فن من الفنون فعلا






  4. #14
    عضو مجتهد
    الصورة الرمزية MISS.PINK
    الحالة : MISS.PINK غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60109
    تاريخ التسجيل : 16-08-10
    الدولة : مملكة البحرين
    الوظيفة : مشاغبة المدرسة
    الجنـس : انثـى
    المشاركات : 143
    التقييم : 25
    Array
    MY SMS:

    انا الشهيد الثاني يا وطني

    افتراضي رد: الناس


    الله يسامحك بس ترى المعامله سهله واييد
    اكو انه ماعمري احد قريب لي خاني ولا خدعني





    قالو علامك رافعه الراس و نشوفك قويه؟
    قلت العفو كلنا ناس بس أنا بحرينية (و مو أي بحرينية)!
    بحرينية في هواها تترك العالم وراها تمتلك كل المشاعر و من عرفها ما نساها.
    ولو أشوف الناس في كل البريه أسجد لربي إلي خلقني بحرينية


    إنّكُمَ تُقاتِلُونَ أُنَاساً تَعَشّقّ الشَهَادَة !!


  5. #15
    موقوف
    الحالة : شروق الشروق غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60001
    تاريخ التسجيل : 26-07-10
    الجنـس : ذكـر
    المشاركات : 45
    التقييم : 10
    Array

    افتراضي رد: الناس


    انتى بتقولي ان ما في احد قريب ليكي خانك ولا خدعك صح ؟ اولا احمدي ربنا الف حمد والف شكر على النعمه اللى انتى فيها ثانيا انا قدرت افهم دلوقتي انتى ليه بتقولى ان معاملة البشر سهله للغايه وفهمت كمان انتى ليه مش قادره تفهمينا لانك ماشفتيش حاجه من الدنيا دى ولا اتعاملتى مع الناس بما فيه الكفايه علشان تشوفي معادن الناس المختلفه ومع اختلاف معادنهم الا وتجمعهم صفه وحده صفه رديئه وهى النفاق والمصلحه الخاصه وبطلب منك بعد اذانك يعني انك تقرئي قصة ( خلاص مش هشوفك تاني؟ ) ال 4 اجزاء وهى بالتدريج خلاص مش هشوفك تاني؟ تابع خلاص مش هشوفك تاني؟ تابع ايضا خلاص مش هشوفك تاني؟ الفصل الثاني والاخير
    ارجو منك ان تقرئي القصه ب اكملها وانتى تشوفي مدى نفاق وخداع الناس وهم اقرب الناس لي بس ياريت لو قرءتى القصه تقرئيها بترتيبها علشان تفهميها وشكرا وانا اسف اذا كان ردي حاد شويه






  6. #16
    عضو مجتهد
    الصورة الرمزية MISS.PINK
    الحالة : MISS.PINK غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60109
    تاريخ التسجيل : 16-08-10
    الدولة : مملكة البحرين
    الوظيفة : مشاغبة المدرسة
    الجنـس : انثـى
    المشاركات : 143
    التقييم : 25
    Array
    MY SMS:

    انا الشهيد الثاني يا وطني

    افتراضي رد: الناس


    لا مافي اسف
    يمكن اوونه مانخدعت من احد لاني دقيقه في تصرفاتي وكلامي وحذره واييد
    او لاني اعامل كل واحد على طريقه مختلفه من يوم اوونه صغيره
    تره الطيبه الزايده مب زينه





    قالو علامك رافعه الراس و نشوفك قويه؟
    قلت العفو كلنا ناس بس أنا بحرينية (و مو أي بحرينية)!
    بحرينية في هواها تترك العالم وراها تمتلك كل المشاعر و من عرفها ما نساها.
    ولو أشوف الناس في كل البريه أسجد لربي إلي خلقني بحرينية


    إنّكُمَ تُقاتِلُونَ أُنَاساً تَعَشّقّ الشَهَادَة !!


  7. #17
    موقوف
    الحالة : شروق الشروق غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60001
    تاريخ التسجيل : 26-07-10
    الجنـس : ذكـر
    المشاركات : 45
    التقييم : 10
    Array

    افتراضي رد: الناس


    ماهى النقطه المفقوده عندي هى انى بعامل كل الناس بطريقه وحده وبنيه صافيه جدا والمفروض انى اتعامل مع كل واحد بالطريقه اللى تناسبه وتناسبنى وصدقينى الطريقه دى صعبه جدا صعب انى اتعامل مع كل واحد على حسب شخصيته هو بس عالاقل انا اللى لازم اغير من طباعي وشخصيتى شويه ولازم اكون حذر اكتر من كدا واهه اديني بتعلم والانسان هيفضل يتعلم لحد ما هيموت بس اللى يرعبك ويخوفك ويصدمك انك تتعاملي مثلا مع ناس ويكونوا قريبين ليكي زى اخواتك كدا مثلا او اخوالك او اعمامك فتره كبيره بطيبه وحب واخلاص وفاجئه الناس القريبين منك دول يتحولوا ذئاب بشريه يااااااااااااااااااااااااااااااااه






  8. #18
    عضو مجتهد
    الصورة الرمزية MISS.PINK
    الحالة : MISS.PINK غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60109
    تاريخ التسجيل : 16-08-10
    الدولة : مملكة البحرين
    الوظيفة : مشاغبة المدرسة
    الجنـس : انثـى
    المشاركات : 143
    التقييم : 25
    Array
    MY SMS:

    انا الشهيد الثاني يا وطني

    افتراضي رد: الناس


    انت ليش ملزم ان الطريقه صعبه والله مو صعبه
    انزين انت لما ترافج وااحد مايصير تتعلق فيه من البدايه انزين وبعدين لا تعطيه سر يخصك او شي من ذي القبيل وانت بذكائك اخذ منه ولا تعطيه اذا اخذت منه و خله قريب منك بعدين ميه بالميه بتعرف اشياء واايد عنه واذا وثقت فيه يعني طاح الحطب
    انت اتقول اذا تحولو الى ذئاب بشريه افا عليك بس اتغذى فيهم قبل لا يتعشون فيك اذا هم صارو ذئاب انت صير الاسد
    والمثل يقول لا تامن برجل ولا تثق بمراه هذول اثنين وثالثهم الشيطان





    قالو علامك رافعه الراس و نشوفك قويه؟
    قلت العفو كلنا ناس بس أنا بحرينية (و مو أي بحرينية)!
    بحرينية في هواها تترك العالم وراها تمتلك كل المشاعر و من عرفها ما نساها.
    ولو أشوف الناس في كل البريه أسجد لربي إلي خلقني بحرينية


    إنّكُمَ تُقاتِلُونَ أُنَاساً تَعَشّقّ الشَهَادَة !!


  9. #19
    موقوف
    الحالة : شروق الشروق غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60001
    تاريخ التسجيل : 26-07-10
    الجنـس : ذكـر
    المشاركات : 45
    التقييم : 10
    Array

    افتراضي رد: الناس


    انتي ليه مش قادره تفهميني ولا قادره تفهمي من اصله محور كلامى يا بنتى يا حبيبتى يا نور عيني افهميني ارجوكي انا بقولك ان اقرب الناس اليا خانوني وهم اخواتي و اخوالي و اعمامي ولو كنتى قرئتي قصص خلاص مش هشوفك تانى ؟ كنتى فهمتي وتيجي انتى الحين تقولى لي لا اتعلق بواحد اصاحبه من البدايه ولا اعطيه سري وبذكائي اخذ منه ولا اعطيه وبذاكئي هعرف اذا كان انسان منيح او لا ؟؟ طيب ما انا اهه عااااااااااااااااااااااشرت اخواتى وكنا بناكل فى طبق واحد و بنام على سرير واحد ومشاكلنا وحده وفرحنا واحد وفى الاخر خانوني وصاروا منافقين فاجئه نافقوني وخانوني واهم اخوااااااااااااااااااااااااااتىىىىىىى مش هقولك ناس لسه متعرف عليهم وانصدمت فيهم لا دا اخواتىىىىىىىىىىى من يوم ما وعيت على الدنيا و خانوني هما واعمامي واخوالي انا بجد مش عارف اقولك ايه






  10. #20
    عضو مجتهد
    الصورة الرمزية MISS.PINK
    الحالة : MISS.PINK غير متواجد حالياً
    رقم العضوية : 60109
    تاريخ التسجيل : 16-08-10
    الدولة : مملكة البحرين
    الوظيفة : مشاغبة المدرسة
    الجنـس : انثـى
    المشاركات : 143
    التقييم : 25
    Array
    MY SMS:

    انا الشهيد الثاني يا وطني

    افتراضي رد: الناس


    اهاا سوري يعني عبالي ربعك الي خانوك مادري ان خواتك اوونه اسفه





    قالو علامك رافعه الراس و نشوفك قويه؟
    قلت العفو كلنا ناس بس أنا بحرينية (و مو أي بحرينية)!
    بحرينية في هواها تترك العالم وراها تمتلك كل المشاعر و من عرفها ما نساها.
    ولو أشوف الناس في كل البريه أسجد لربي إلي خلقني بحرينية


    إنّكُمَ تُقاتِلُونَ أُنَاساً تَعَشّقّ الشَهَادَة !!


صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. ادب التعامل مع الناس
    بواسطة صوت القصيد في المنتدى التربية الاسلامية
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 15-04-13, 04:47 PM
  2. رحل أعز الناس
    بواسطة ام هلال في المنتدى المنتدى العام General Forum
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 12-12-09, 03:42 PM
  3. لست عزيزا على احد من الناس
    بواسطة المطوعة في المنتدى منتدى الوسائط Media Forum
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 12-08-01, 01:11 PM
  4. بعض الناس
    بواسطة عيوون الوضيحي في المنتدى المنتدى العام General Forum
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 12-03-02, 05:20 PM
  5. هل تعجب الناس ؟
    بواسطة نادية البلوشية في المنتدى منتدى الوناسة و إستراحـة الاعضاء + الترحيب و الاهدائات
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 10-04-09, 10:49 PM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •